Vi har oprettet denne supportsektion for at hjælpe dig med at få øjeblikkelige svar på de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget gennem årene.
Hvordan kan jeg gendanne et tabt værdibevis/kort?
Hvis du ved et uheld har slettet e-mailen, der indeholder din voucher, skal du udfylde formularen nedenfor og fortælle os et ordrenummer, e-mailadresse eller enhver anden detalje, som du mener kan hjælpe os med at identificere dit id som kunden. En af vores kolleger fra Digital Kundeservice-afdelingen vender tilbage til dig via e-mail med en liste over dine aktive værdibeviser.
Du kan også være interesseret i:
• Hvad er rabatkuponen?
• Hvad er røde priser?
• Hvornår er de næste røde priser?
• Hvad er det røde priskort?
• Hvornår modtager jeg værdibeviset/kortet?
• Hvordan aktiverer jeg værdibeviset/kortet?
• Hvor længe er værdibeviset/kortet gyldigt?
• Hvilke produkter gælder rabatten for?
• Jeg ønsker at afmelde e-mails og SMS
• Jeg vil gerne se listen med spørgsmål igen