TOLDFRI – Ordrer er toldfrie og vil blive leveret direkte til din dør!
Topcoat

Kunde service

Vi har oprettet denne supportsektion for at hjælpe dig med at få øjeblikkelige svar på de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget gennem årene.

Hvorfor kan jeg ikke sende ordren?

Hvis du ikke kan sende ordren, bedes du kontrollere situationerne nedenfor. Måske kan en af forklaringerne hjælpe dig.

Tjek om du har valgt leverings- og betalingsmetoder i indkøbskurven.

I indkøbskurven, over produkterne, har du en lille formular, hvor du skal tjekke, hvor du vil have os til at levere dine produkter, hvordan du vil modtage ordren og hvordan du vil betale for produkterne. Hvis du har glemt at markere en af de nødvendige muligheder for at gennemføre ordren, vil du have et rødt bånd og en pil i denne formular, der viser dig, hvor du ikke har tjekket noget.

Tjek om alle produkter i indkøbskurven er på lager.

Produkter, der er på begrænset lager, kan blive udsolgt, før du afsender din ordre. Hvis et af de produkter, du har tilføjet i kurven slet ikke længere er tilgængeligt, eller vi ikke længere har den mængde, du ønsker på lager, vil vores hjemmeside advare dig ved at markere produktet med et gult bånd og give dig mulighed for automatisk at justere mængden tilgængelig på lager eller fjern produktet fra indkøbskurven, så du kan gennemføre ordren.

Du har valgt flere gaver end tilladt for værdien af din ordre.

Denne situation opstår, når du tilføjer flere produkter til indkøbskurven, vælger de gaver, du kan modtage, og derefter ændrer mening om nogle produkter og fjerner dem fra indkøbskurven. Hvis antallet af gaver du har valgt er for stort, vil vores hjemmeside advare dig ved at markere gaverne med et gult bånd og give dig mulighed for at slette de overskydende gaver fra indkøbskurven, så du kan gennemføre bestillingen.

Tjek om efterkrav er tilgængelig for din ordre.

Hvis efterkrav ikke er tilgængelig for din ordre, vil vores hjemmeside advare dig med en besked markeret med et rødt bånd. For at kunne sende bestillingen skal du ændre betalingsmetode og vælge betaling med kort.

Du kan også være interesseret i:

•  Skal jeg registrere mig for at bestille?
•  Hvordan afgiver jeg en ordre?
•  Kan jeg betale kontant ved levering?
•  Jeg vil gerne se listen med spørgsmål igen