TOLDFRI – Ordrer er toldfrie og vil blive leveret direkte til din dør!
Topcoat

Kunde service

Vi har oprettet denne supportsektion for at hjælpe dig med at få øjeblikkelige svar på de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget gennem årene.

Hvordan afgiver jeg en ordre?

Afgivelse af en ordre på Topcoat starter med at tilføje produkterne til indkøbskurven. Ved siden af hvert produkt er knappen "Læg i indkøbskurv". Når du har fundet et produkt, du kan lide, skal du klikke på denne knap for at tilføje det til din indkøbskurv.

Når du tilføjer det første produkt til indkøbskurven, vises et rødt bånd på din skærm, hvor der står "Du har X produkter i indkøbskurven". Når du tilføjer produkter til din indkøbskurv, opdateres den røde bjælke for at holde dig opdateret med antallet af produkter, du har tilføjet til din indkøbskurv.

Når du er færdig med at tilføje alle produkterne til indkøbskurven, skal du klikke på denne røde bjælke for at åbne indkøbskurven. I indkøbskurven kan du gennemgå produktlisten, opdatere mængderne eller kassere et eller flere produkter, hvis du har ombestemt dig.

Hvis du vil tilføje andre produkter, kan du surfe på siden og søge efter dem eller trykke på knappen "Fortsæt med at handle". De produkter, du allerede har tilføjet, vil stadig vente på dig i indkøbskurven. Kurven udløber inden for 24 timer efter tilføjelse af det første produkt, så du har god tid til at vælge alt, hvad du kan lide.

Når din ordre indeholder alle de produkter, du har brug for, skal du indtaste indkøbskurven igen og tjekke leveringsmetoden. Tjek derefter, hvordan du vil modtage din ordre. I alle lande tilbyder vi dør-til-dør levering (til din adresse), men der er andre måder, du kan modtage vores produkter på (f.eks. ved at hente dem i en partnerbutik eller en pakkeautomat). Vælger du at afhente ordren hos en samarbejdspartner eller fra en pakkeautomat, har du mulighed for at vælge adressen på partneren/automaten. Det sidste trin er valg af betalingsmetode (kontant ved levering af pakken, online med kortet eller andre tilgængelige betalingsmetoder).

Når du har kontrolleret alle disse muligheder korrekt, skal du kontrollere, om du har de ønskede produkter og mængder i din indkøbskurv. Hvis du har en gyldig kupon eller et Red Prices-kort, så glem ikke at aktivere dem for at reducere værdien af din ordre. Glem ikke de gaver, vi tilbyder med næsten hver ordre. Når værdien af din ordre falder inden for en af de værdigrænser, som vi tilbyder gaver til, vil du have knappen "Vælg gave" tilgængelig i indkøbskurven.

Det næste trin er at indtaste dine forsendelses- og faktureringsoplysninger. Klik på knappen "Levering og fakturering". Du kommer til en ny side, hvor du skal udfylde formularen relateret til dit navn, leveringsadresse, telefonnummer til kureren og den e-mailadresse, vi vil bruge til at kommunikere med dig. Udfyld omhyggeligt felterne i formularen og send bestillingen!

Umiddelbart efter afsendelse af ordren modtager du automatisk en bekræftelsesmail og SMS. Begge indeholder dine ordreoplysninger og ordresporingslinket. Du kan få adgang til den, når du vil vide status for din ordre.

Du kan også være interesseret i:

•  Skal jeg registrere mig for at bestille?
•  Kan jeg betale kontant ved levering?
•  Hvorfor kan jeg ikke sende ordren?
•  Jeg vil gerne se listen med spørgsmål igen