TOLDFRI – Ordrer er toldfrie og vil blive leveret direkte til din dør!
Topcoat

Kundesupport

Vi har oprettet denne supportsektion for at hjælpe dig med at få øjeblikkelige svar på de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget gennem årene.

Hvordan kan jeg ændre produkterne i en ordre?

Dine ordrer afsendes inden for timer efter indsendelse. Undtagelser er naturligvis weekender og helligdage, hvor vores leveringspartnere ikke arbejder. Vi kan kun være så effektive, når vi følger et klart og veletableret logistikflow.

Ændring af selv et enkelt produkt i en ordre involverer at tilbageføre fakturaen, annullere AWB-dokumentet, gentage fakturaen og regenerere AWB-dokumentet.

Ud over disse ting, hvis ordren allerede er klargjort til levering, betyder ændring af en ordre at finde kassen, pakke den ud, tilføje produktet og pakke den om. Alle disse ting forsinker forsendelsen af andre ordrer og giver ofte plads til mulige fejl.

Derfor kan tilføjelse af produkter til en ordre, ændring/erstatning af dem eller fjernelse af et produkt fra en ordre kun ske ved at annullere hele ordren og gentage den.

Hvis du absolut har brug for at ændre en ordre, bedes du give os besked via formularen nedenfor, så vi kan annullere den hurtigst muligt:

Du kan også være interesseret i:

•  Hvad er status for min ordre?
•  Hvad er forsendelsesgebyrerne?
•  Hvor lang tid tager det for ordren at ankomme?
•  Hvordan kan jeg annullere en ordre?
•  Leverer du til andre lande?
•  Hvordan kan jeg slette eller ændre produkter i indkøbskurven?
•  Jeg vil gerne se listen med spørgsmål igen