TOLDFRI – Ordrer er toldfrie og vil blive leveret direkte til din dør!
Topcoat

Kunde service

Vi har oprettet denne supportsektion for at hjælpe dig med at få øjeblikkelige svar på de mest almindelige spørgsmål, vi har modtaget gennem årene.

Hvordan kan jeg annullere en ordre?

Takket være effektiviteten af det logistikflow, vi har implementeret, bliver dine ordrer afsendt inden for få timer efter afsendelse. Undtagelser er naturligvis weekender og helligdage, hvor vores leveringspartnere ikke arbejder.

Du kan annullere en ordre, indtil den er afhentet af kureren.

Efter at ordren er afhentet af kureren, er det ikke længere muligt at annullere den. Du kan selvfølgelig afslå den, når den når frem til dig, men du skal vide, at når du afviser en ordre, overdrager du forpligtelsen til at betale for transporten til os. Af denne grund, afhængigt af din ordrehistorik, kan muligheden for at betale en refusion til kureren være begrænset, efter at en ordre er blevet afvist. Du vil stadig kunne afgive bestillinger på vores hjemmeside ved at betale dem på forhånd med dit kort.

Hvis du har brug for at annullere en ordre, bedes du udfylde formularen nedenfor:

Du kan også være interesseret i:

•  Hvad er status for min ordre?
•  Hvad er forsendelsesgebyrerne?
•  Hvor lang tid tager det for ordren at ankomme?
•  Hvordan kan jeg ændre produkterne i en ordre?
•  Leverer du til andre lande?
•  Hvordan kan jeg slette eller ændre produkter i indkøbskurven?
•  Jeg vil gerne se listen med spørgsmål igen